Wednesday, March 31, 2010

Upsetting move

I am quite upset. I am renting a large appartment filled to the brim with books and dvds. I like the place (even if it's a little run-down) and find all I need in the neighborhood. Unfortunately, the owner told me yesterday his intention to sell the place, therefore next year I'll have to face either eviction or a steep rent raise. Most likely I'll have to find a new place to rent or purchase. In either case I'll have quite a clean up to do since I'll have to seriously downsize. Expect a huge virtual yard sale before the end of the year!

2 comments:

Cosmicdiadrone said...

Connaissant la place, je me désole pour toi. Un déménagement, c'est jamais une partie de plaisir. Quand ca ne fait pas partie des plans, c'est pire.
DAMNED!
Joyeux lapin néanmoins.

clodjee said...

C'est pas si pire. Je savais que ça viendrait un jour. Et puis je ne serai pas forcé de partir avant un an ou un an et demi. Quoique j'ai déjà commençé mon ménage et j'ai aussi déjà sorti la calculette pour voir ce que je peux me permettre comme hypothèque... Ça se pourrait que je parte plus tôt si j'ai fini de me débarassé de l'excès de stuff et que je trouve la place idéale... Et toi, comme va la vie?